Muzej automobila Beograd
Posetili smo jedno od naših omiljenih mesta u gradu, Muzej automobila Beograd, za čije je osnivanje zaslužan ponajviše Bratislav Petković.
Prelepi automobili koji su bili aktuelni u prošlosti, ali su do danas zadržali svoju lepotu, auto identičan onom iz čuvene serije „Mućke“, originalna vozačka dozvola prvog srpskog vozača Sretena Kostića, stari parking automati i benzinske stanice su ono što čini ovaj muzej posebnim.
Pogledajte šta smo izdvojili iz naše posete
Ferari 308 GTS iz 1978. godine
Motor: 8 cilindara, zapremine 2926cm3, snage 255 ks.
Menjač: petostepeni
Maksimalna brzina: 260k km/h

Porše 911 Karera iz 1986, godine
Motor: 6 cilindra, zapremine 3164 cm3, snage 235 ks
Menjač: petostepeni
Maksimalna brzina: 245 km/h

Mercedes 300c iz 1955. godine
Motor: 6 cilindara, zapremine 2996 cm3 , snage 125 ks
Menjač: četvorostepeni
Maksimalna brzina:160 km/h

Mercedes-Benz 600 iz 1974. godine.
Blindirani automobi koji je korišćen u protokolarne svrhe.

BMW 1600 iz 1966. godine
Motor: 4 cilindra, zapremine 1600 cm3, snage 75 ks
Menjač: Četvorostepeni
Maksimalna brzina:180 km/h

Lanča Lambda iz 1926. godine
Motor: 4 cilindra, zapremine 2120 cm3, snage 50 ks
Menjač: četvorostepeni
Maksimalna brzina: 115 km/h

Škoda 430 iz 1929. godine
Motor: 4 cilindra, zapremine 1661 cm3, snage 30 ks
Menjač: trostepeni
Maksimalna brzina: 80 km/h

Citroen DS 20 iz 1969. godine
Motor: četiri cilindra, zapremine 2000 cm3, snage 103 ks
Menjač: četvorostepeni
Maksimalna brzina: 167 km/h
Reliant Regal – serija „Mućke“

Šaron iz 1908. godine
Motor: 4 cilindra zapremine, 3700 cm3, snage 28 ks
Menjač: trostepeni
Maksimalna brzina: 60 km/h

Originalna dozvola prvog srpskog vozača Sretena Kostića

Izgled nekadašnjih benzinskih stanica

Izgled nekadašnjih parking automata

Ovo je deo zanimljive kolekcije koji je nama zapao za oko u Muzej automobila Beograd.
Šta se Vama najviše dopada?